Strona www.rowerzysta.pl korzysta z technologii, która uzyskuje informacje z komputera bądź innego urządzenia osoby odwiedzającej podłączonego do sieci (między innymi z plików cookie). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.rowerzysta.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki.
Więcej w naszej polityce prywatności ».

Zamknij

Masz pytania? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 85 674 93 30

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

0

Rower górski Merida One-Twenty 9.500 2018

6374.15

Promocja ratalna 10x1%
10 rat po ok. 701.1565 zł

Oblicz eraty

Dostępność: Produkt archiwalny

(nie będzie już dostępny w naszej ofercie)

Nazwa Rower górski Merida One-Twenty 9.500 2018
Dane techniczne

Rama: ALU / One-Twenty lite-D-single [29er] R12
Widelec: Rock Shox Revolution RC 27 B SA 130 boost, blokada skoku z manetką na kierownicy
Damper: Suntour UNAIR LOR8
Suport: Zintegrowany
Mechanizm korbowy: FSA Gamma drive 36-22
Manetka: Shimano Deore SL-M6000
Przerzutka przednia: Shimano Deore sideswing
Przerzutka tylna: Shimano Deore Shadow
Ilość biegów: 20
Kaseta: Shimano CS-HG500-10 11-42T
Hamulce: Shimano M315
Piasty: przód FoBearing Cen 15 / tył Shimano Deore-12 cen boost
przelotowa: sztywna oś przednia 15mm / tylna 12mm
Obręcze/zestaw kół: Merida Big Nine comp CC
Rozmiar kół: 29"
Szprychy: czarne ze stali nierdzewnej
Opony: Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
Wspornik kierownicy: Merida Expert 31.8 6
Kierownica: Merida Expert CC 740 R10
Wspornik siodła: Merida Expert Dropper 31.6
Siodło: Merida Sport
Pedały: Aluminiowe
Waga: 14 kg

Technologia:
DOWN TUBE EXIT-Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE- Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM- Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING- Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC-Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION- Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
THROUGH AXLE 12-142- Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110 - Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
INTERNAL CLAMP- Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Rok 2018
Marka Rowery Merida
Typ męski
Rama (materiał) aluminiowa
hamulec tarczowy tak
amortyzator przód tak
amortyzator tył tak

Komentarze klientów:

Brak komentarzy! Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

Napisz komentarz do tego produktu!


Najpierw: Oceń produkt.
Prosimy wybrać ocenę w skali od 1 (najniższa) do 5 gwiazdek (najwyższa).

Teraz prosimy o napisanie (krótkiego) komentarza.
Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania błędów ortograficznych, gramatycznych i stylistycznych, jak również do decydowania o zamieszczaniu na stronach lub odrzucaniu nadesłanych opinii.

Wszystkie rowery są objęte 24-miesięcznym okresem gwarancji, w związku z czym
w przypadku jakiejkolwiek usterki prosimy o zgłoszenie jej do nas (kliknij), a nasz dział reklamacji
po bezzwłocznym zapoznaniu się z problemem zaoferuje jedną z opcji rozwiązania problemu:
- zlecenie oraz zwrot kosztów naprawy w lokalnym serwisie
- odbiór roweru kurierem na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie
- wysyłka nowego elementu na wymianę

 

Copyright © 2008-2018 Rowerzysta