Najważniejsze pytania

FAQ

Przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych przez klientów pytań. Odpowiedzi zostały przygotowane przez doradców Rowerzysta.pl.

Jeżeli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, zapraszamy do kontaktu.



1. W jaki sposób dostarczane są zamówienia?

Za pomocą firmy kurierskiej DPD, InPost oraz Poczty Polskiej. Możliwy jest też odbiór osobisty zamówień w 2 punktach stacjonarnych:

ul. Hetmańska 83 Białystok
ul. Wasilkowska 89 Białystok



2. Ile kosztuje wysyłka roweru?

W przypadku zamówienia opłaconego i wyboru opcji STANDARDpack wysyłka roweru jest darmowa. Płatność za pobraniem — gotówką przy odbiorze wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 10zł.

2 dodatkowe opcje przygotowania roweru za dopłatą:

XLpack - 99 zł

SafetyPack - 179 zł



3. Czy dostarczony rower jest złożony i gotowy do jazdy?

W ofercie posiadamy 3 formy przygotowania roweru do wysyłki: STANDARDpack, XLpack, oraz SAFETYpack różniące się od siebie stopniem złożenia roweru.

StandardPack - 0zł - Rower do samodzielnego montażu i regulacji.

XLpack - 99zł - Rower częściowo złożony z wyregulowanym napędem. Czas pakowania 1-2 dni.

SafetyPack - 179zł - Rower złożony i wyregulowany, w 100% gotowy do jazdy. Czas pakowania 2-3 dni.



Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.

4. Ile kosztuje wysyłka akcesoriów?

Dla zamówień powyżej 199 zł

- płatność przelewem 0 zł

- pobranie 5 zł

Dla zamówień poniżej 199 zł

- płatność przelewem 9 zł

- pobranie 14 zł

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.



5. Czy mogę osobiście odebrać rower?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w 2 punktach stacjonarnych:

ul. Hetmańska 83 Białystok

ul. Wasilkowska 89 Białystok

Rower otrzymasz złożony i wyregulowany — usługa jest bezpłatna.

6. Jakie są dostępne formy płatności?

Za pobraniem +10zł do zamówienia

Przelew tradycyjny

Szybki przelew online - Przelewy24

Blik

Płatność ratalna realizowana za pośrednictwem Santander Consumer Bank

Leasing realizowany za pośrednictwem PKO BP Leasing

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.



7. Gdzie znajdę porady dotyczące zakupów?

- zadaj pytanie poprzez formularz ''ZAPYTAJ O PRODUKT'' dostępny na każdej karcie produktu.

- wyślij wiadomość poprzez formularz kontaktowy

- skontaktuj się telefonicznie z BOK 85 674 93 30



8. W jakich godzinach mogę skontaktować się z BOK?

Kontakt telefoniczny — od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00.

Inną formą kontaktu jest wypełnienie formularza kontaktowego. Na wysłane w ten sposób zapytanie odpowiemy najszybciej jak to możliwe.



9. Jaki jest czas wysyłki?

Czas wysyłki określony jest na karcie danego produktu.

Może się on zmieniać w zależności od określonej dostępności i wybranej opcji pakowania.

Standardowy czas wysyłki wynosi 1-2 dni roboczych.



10. Jak złożyć zamówienie?

Proces zakupu dokładnie opisany jest pod poniższym linkiem:

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.



11. Co oznaczają statusy zamówienia?

zamówienie przyjęte - zamówienie poprawnie zarejestrowane w naszym systemie

oczekuje na płatność - oznacza nasze oczekiwanie na wpłatę klienta

zamówienie opłacone - wpłata za zamówienie została poprawnie zarejestrowana w naszym systemie

w realizacji - zamówienie zostało zatwierdzone i przekazane do działu wysyłki

rozpoczęcie pakowania - rozpoczęcie procesu pakowania zamówienia

rozpoczęcie kompletacji - Twoje zamówienie jest w trakcie kompletowania

zakończenie kompletacji - Twoje zamówienie zostało poprawnie skompletowane

zakończenie pakowania - Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez przewoźnika

zamówienie wstrzymane - tymczasowe wstrzymanie realizacji zamówienia

zamówienie wysłane - zamówienie zostało odebrane przez przewoźnika i jest w drodze

zamówienie dostarczone - oznacza, że zamówienie zostało pomyślnie dostarczone na wskazany adres

zamówienie anulowane - oznacza, że zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane



12. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować?

Dokonywanie zmian w zamówieniu jest możliwe do momentu rozpoczęcia kompletacji towaru.

Anulowanie zamówienia jest możliwe dopóki zamówienie nie zostanie odebrane przez przewoźnika.



13. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Tak, aby dokonać wymiany towaru, należy dokonać zwrotu towaru. Następnie należy złożyć nowe zamówienie na inny produkt.



14. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, każdy kupujący w sklepie internetowym Rowerzysta.pl ma prawo do zwrotu bez podawania przyczyny.

Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zwrot towaru musi nastapić w ciągu kolejnych 14 dni.

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.



15. Jakie są dane adresowe do zwrotu roweru?

Rowerzysta.pl Biuro Obsługi Reklamacji

OLYMPIC Sport Sp. z o.o.

ul. Bitwy Białostockiej 9

15-102 Białystok



16. Gdzie mogę zgłosić reklamację?

W formularzu kontaktowym wybierając typ zapytania Reklamacje.



17. Jak przebiega proces reklamacyjny?

Kolejność procesu reklamacyjnego to:

1. Zgłoszenie reklamacji poprzez formularz kontaktowy

W zgłoszeniu nalezy podać dane zamówienia i opisać problem, opcjonalnie dodać zdjęcie.

2. Następuje rozpoznanie reklamacji przez pracownika Działu Reklamacji

Na tym etapie możliwy jest kontakt e-mail lub telefoniczny pracownika Działu Reklamacji z klientem w celu doprecyzowania szczegółów.

3. Klient otrzymuje odpowiedź z decyzją reklamacyjną w formie e-mail.



18. Co nie podlega reklamacji?

Uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania. Zużycie części w wyniku normalnej eksploatacji.

0zł