0zł

Filtruj według

Wzrost

Wzrost

Cena

Cena

  • 17,00 zł - 99,00 zł

Marka

Marka

Kolory

Kolory

Darmowa

dostawa rowerów

4.9/5.0

Ocena na Opineo

Rowerowy

pakiet korzyści

Korzystne

raty lub leasing

Bezpieczne

płatności online

Aktywne filtry

Jeżeli lubi się jazdę na rowerze niezależnie od pogody i w nawet trudniejszych warunkach, to obowiązkowym elementem wyposażenia roweru powinny być błotniki rowerowe tylne. Te z naszej oferty spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających, wszak wyróżniają się wysoką jakością oraz korzystną ceną.

Jaką długość błotnika tylnego wybrać?

Błotniki rowerowe tylne są bardzo ważne. Wydają się niezbędnym elementem wyposażenia każdego jednośladu, szczególnie jeżeli rowerem dojeżdżacie do pracy i zależy wam na czystej odzieży. Ale błotniki chronią też podzespoły przed wodą, kurzem i piaskiem, zatem zapobiegają szybkiemu zużyciu się części napędowych. Oczywiście trzeba pamiętać, aby błotnik dobrać do typu roweru. Nie bez znaczenia jest długość błotnika tylnego. Tutaj zasada jest prosta. Jeżeli zależy Wam na ochronie przed zachlapaniem, zarówno nóg, jak i pleców, to powinniście wybrać  taki, którego długość sięga wysuniętego punktu koła, dzięki temu błotnik zapewnia maksymalne pokrycie koła, co oznacza także, że powinien być szerszy niż koło.

Rodzaj montażu i wykonanie są ważne

Błotniki rowerowe tylne mogą być wykonane z różnych materiałów i wybór tak naprawdę zależy tylko do Was i Waszych funduszy. Najdroższe są błotniki wykonane z włókna węglowego. Są one lekkie i trwałe. Można też postawić na wariant z tworzywa sztucznego, choćby z dodatkiem gumy. Wbrew pozorom i taki model może sprawdzić się w trudnym terenie, a przy tym jego cena jest bardzo korzystna. Kolejnym możliwym wyborem są błotniki rowerowe tylne ze stali, które sprawdzają się raczej w przypadku jednośladów do jazdy rekreacyjnej. Są też stosunkowo ciężkie. Przy wyborze zwróćcie uwagę na sposób montażu, a więc można wybrać tymczasowy, a więc mocowanie na pasku z rzepami, dzięki temu w razie konieczności można szybko zapiąć, jak i ściągnąć błotnik. Ale można też wybrać wariant stały, co oznacza, że montaż i demontaż wymaga użycia narzędzi i takie rozwiązanie jest szczególnie polecane dla osób dojeżdżających do pracy na rowerze.