Rower górski elektryczny Ecobike RX500
- Okazja
Szczegóły produkty
Opcje pakowania
Safety pack
Rower złożony
+ 299,90 zł
/ Czas realizacji + 2 dni
Więcej
SAFETY pack to usługa premium, która obejmuje złożenie i pełną regulację roweru przed wysyłką oraz najbezpieczniejszą formę pakowania. Rower umieszczony na opatentowanej przez nas konstrukcji przytwierdzonej do platformy. Przed wysyłką rower jest w 100% regulowany i dokręcany, a następnie umieszczany na platformie i zabezpieczany folią. Kurier dostarcza rower gotowy do natychmiastowej eksploatacji po zdjęciu z platformy. Paleta jest własnością klienta i nie ma konieczności zwracania jej kurierowi. Ten standard wysyłki proponujemy wszystkim rowerzystom.
Odbiór w salonie Białystok, Łomża
Odbiór w salonie Białystok, Łomża
- Dostawa gratis
/ Czas realizacji + 3 dni
Więcej
Usługa umożliwia odebranie zamówionego towaru w jednym z naszych salonów w Białymstoku lub w Łomży. Rower z opcją odbioru osobistego jest złożony i wyregulowany.
XL pack
Rower wstępnie złożony
- Dostawa gratis
/ Czas realizacji + 1 dzień
Więcej
Opcja XLpack obejmuje regulację roweru oraz wysyłkę w wysokiej jakości kartonie o indywidualnie dobranej wielkości. Karton o grubszych ściankach, posiada wzmocnienia i wypełnienie, dzięki którym ryzyko uszkodzenia zawartości przesyłki znacząco maleje. Rower przed wysyłką jest regulowany, a do transportu rower ma odkręcone pedały oraz kierownicę ustawioną wzdłuż ramy. Ten standard wysyłki proponujemy osobom które posiadają podstawową wiedzę, która pozwoli na dokończenie montażu. Przed pierwszą jazdą rower wymaga jedynie przykręcenia pedałów oraz wyprostowania kierownicy. Przy zakupie roweru zalecamy dokupienie kluczy do montażu roweru, które znacząco ułatwią montaż roweru.
Dopasuj rozmiar ramy
- Rozmiar ramy
- Wzrost
- 19"
- 177-183
- 21"
- 182-188
Rozmiar ramy dla rowerów producenta: ECOBIKE
Gwarancja
Wszystkie rowery są objęte 24-miesięcznym okresem gwarancji,
w związku z czym w przypadku jakiejkolwiek usterki prosimy o zgłoszenie jej do nas
(kliknij),
a nasz dział reklamacji po bezzwłocznym zapoznaniu się z problemem zaoferuje jedną
z opcji rozwiązania problemu:
- zlecenie oraz zwrot kosztów naprawy w lokalnym serwisie
- odbiór roweru kurierem na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie
- wysyłka nowego elementu na wymianę