Strona www.rowerzysta.pl korzysta z technologii, która uzyskuje informacje z komputera bądź innego urządzenia osoby odwiedzającej podłączonego do sieci (między innymi z plików cookie). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.rowerzysta.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki.
Więcej w naszej polityce prywatności ».

Zamknij

Masz pytania? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 85 674 93 30

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

0

Błotniki rowerowe

Niezależnie od tego, czy na rowerze poruszamy się w mieście, czy poza nim, zawsze może zacząć padać deszcz. Problemy nie kończą się jednak wraz z ustaniem ulewy, gdyż tuż po opadach na drodze jest zwykle mnóstwo kałuż i błota. Zachlapane spodnie i mokre ubranie nie są może największym problemem świata, ale z pewnością wpływa to na komfort jazdy, samopoczucie i koncentrację za kierownicą. Wtedy też przydają się błotniki rowerowe.

Kształt błotników nie zmienił się znacząco od chwili ich wynalezienia, ale w samej konstrukcji doszło do kilku ważnych zmian. Współczesne błotniki są wykonywane z trwałych i lekkich materiałów – bardzo często stal jest zastępowana przez odporne na uszkodzenia tworzywa sztuczne. Błotniki rowerowe są projektowane tak, aby nie zwiększały masy roweru, zapewniając jednocześnie jak najlepszą ochronę przed zachlapaniem.

Wiele rowerów wyczynowych, górskich i crossowych nie posiada błotników, jednak warto czasami je zakładać. Błotniki rowerowe przydają się do jazdy po mieście oraz na piaszczystych drogach po deszczu. Największym powodzeniem cieszą się zestawy błotników, w których można znaleźć osłonę zarówno na przednie, jak i tylne koło. Przed zakupem warto jednak sprawdzić, do jakich rozmiarów obręczy pasuje konkretny model. Wielu miłośników szybkiej, agresywnej jazdy instaluje błotniki rowerowe jedynie na tylnym kole, co zabezpiecza przed zachlapaniem pleców wodą i mułem tryskającym spod szybko obracających się kół. Tego typu błotniki rowerowe zwykle są instalowane za pomocą obejmy na sztycy siodełka. Wyróżniają się szybkim i łatwym montażem oraz demontażem.

Produktów od 1 do 16 z 22

na stronę

Ustaw kierunek malejący
  1. 1
  2. 2

Produktów od 1 do 16 z 22

na stronę

Ustaw kierunek malejący
  1. 1
  2. 2
Copyright © 2008-2018 Rowerzysta