Strona www.rowerzysta.pl korzysta z technologii, która uzyskuje informacje z komputera bądź innego urządzenia osoby odwiedzającej podłączonego do sieci (między innymi z plików cookie). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.rowerzysta.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki.
Więcej w naszej polityce prywatności ».

Zamknij

Sklep rowerowy - Rowerzysta.pl

Masz pytania? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 85 674 93 30

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

0

Rower górski Merida Big Nine 3000 2018

5999

Cena promocyjna: 5 999,00 zł

Normalna cena: 7 999,00 zł

Dostawa gratis

Cena promocyjna: 5 999,00 zł

Normalna cena: 7 999,00 zł

Promocja ratalna 10x1%
10 rat po ok. 659.89 zł

Oblicz eraty
Nazwa Rower górski Merida Big Nine 3000 2018
Dane techniczne

Rama: karbonowa, Big 9 BC lite CF3 boost PF
Widelec: Manitou Machete Comp 29 skok 100mm, 15 taper remote, blokada skoku z manetką na kierownicy
Stery: A-head
Suport: Zintegrowany, łożyska maszynowe uszczelnione
Mechanizm korbowy: Shimano SLX M7000 30 boost
Manetki: Shimano SLX SL-M7000
Przerzutka tylna: Shimano SLX Shadow
Ilość biegów: 11
Kaseta: Sunrace CSMX80.EA5R.OS0 11-50
Hamulce: Tarczowe, hydrauliczne Shimano M315
Piasty: przód FoBearing Cen 15-100 / tył Shimano Deore-12 cen boost
Obręcze/zestaw kół: Merida Big Nine comp CC
Rozmiar kół: 29"
Szprychy: Czarne, ze stali nierdzewnej
Opony: Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
Wspornik kierownicy: Merida Expert 31.8 -6
Kierownica: Merida Expert CC 720 flat
Wspornik siodła: MERIDA comp SB0 30.9mm
Siodło: Merida Sport
Waga: 11,3 kg

Technologia:
SMART ENTRY- Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING- Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
FLEX STAY- Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.
NANO MATRIX CARBON- Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM- Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE - Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC- Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
DI2 READY- Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148- Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110- Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
REMOTE LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwign na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Rok 2018
Marka Rowery Merida
Typ męski
Rama (materiał) karbonowa
hamulec tarczowy tak
amortyzator przód tak
amortyzator tył nie

Komentarze klientów:

Brak komentarzy! Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

Napisz komentarz do tego produktu!


Najpierw: Oceń produkt.
Prosimy wybrać ocenę w skali od 1 (najniższa) do 5 gwiazdek (najwyższa).

Teraz prosimy o napisanie (krótkiego) komentarza.
Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania błędów ortograficznych, gramatycznych i stylistycznych, jak również do decydowania o zamieszczaniu na stronach lub odrzucaniu nadesłanych opinii.

1. Możliwość zwrotu roweru w terminie do 100 dni
2. Kupując rower z ramą stalową lub aluminiową przedłużamy gwarancję ramy do 5 lat
3. Zestaw kluczy do montażu roweru
*Szczegóły powyższych promocji w regulaminie i zasadach zwrotu towaru.

 

Wszystkie rowery są objęte 24-miesięcznym okresem gwarancji, w związku z czym
w przypadku jakiejkolwiek usterki prosimy o zgłoszenie jej do nas (kliknij), a nasz dział reklamacji
po bezzwłocznym zapoznaniu się z problemem zaoferuje jedną z opcji rozwiązania problemu:
- zlecenie oraz zwrot kosztów naprawy w lokalnym serwisie
- odbiór roweru kurierem na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie
- wysyłka nowego elementu na wymianę

 

Copyright © 2008-2019 Rowerzysta