0zł

Filtruj według

Wzrost

Wzrost

Dostępność

Dostępność

Cena

Cena

  • 36,00 zł - 39,00 zł

Kolory

Kolory

Darmowa

dostawa rowerów

4.9/5.0

Ocena na Opineo

Rowerowy

pakiet korzyści

Korzystne

raty lub leasing

Bezpieczne

płatności online

Aktywne filtry

  • Dostępność: w magazynie
  • Kolory: żółty

Każdy rowerzysta, który stawia na komfort jazdy, ale i zabezpieczenie podzespołów jednośladu przed szybszym zużyciem, powinien zainwestować w zestawy błotników rowerowych. W ich skład wchodzi zarówno błotnik przedni, jak i tylny, co gwarantuje zabezpieczenie ubrań przed zachlapaniem, a także wygodną jazdę, nawet w deszczowe dni. 

Błotniki rowerowe pełne czy niepełne – jakie wybrać?

Błotniki rowerowe występują w wielu wariantach. Można zdecydować się na modele pełne i niepełne. Te pierwsze zazwyczaj mają zastosowanie w rowerach miejskich, ale i trekkingowych czy górskich. Zapewniają bardzo skuteczną ochronę przez zabrudzeniami ubrań, zarówno z przodu, boku, jak i tyłu. Alternatywą dla nich mogą być modele niepełne, które oczywiście są krótsze, co oznacza, że lepiej sprawdzają się do sportowego typu jazdy, a więc można je wykorzystać do rowerów szosowych, bo dodatkowo są lżejsze. Zestawy błotników rowerowych jakie znajdziecie w ofercie sklepu rowerzysta.pl wyróżniają się wysoką jakością oraz precyzją wykonania, a dodatkowo dostępne są modele w klasycznej estetyce, a także nawet z dodatkiem intensywnych kolorów, dzięki temu Wasz rower może się wyróżniać.

Jak znaleźć najlepsze błotniki, czyli o długości oraz oraz rozmiarze kół w kilku zdaniach

Błotniki należy dobierać do ramy, ale też rozmiaru i szerokości kół. Tutaj należy wiedzieć, że błotniki powinny być szersze niż opony. Dzięki temu najlepiej będą pełnić swoją funkcję. Trzeba też zwrócić uwagę na ich długość, ale ma ona szczególne znaczenie w przypadku modeli pełnych. Przedni błotnik nie powinien sięgać dalej niż maksymalnie wysunięty punkt koła. Z kolei tylne powinny znaleźć się na przeciwległych końcach koła. Na samym końcu warto też zwrócić uwagę na montaż. Może być on stały, ale rower musi posiadać wtedy rozstawione otwory. Oczywiście teoretycznie można je wykonać samodzielnie, ale poprzez takie działanie, czyli wiercenie, rama można stracić sztywność, ale może też dojść do uszkodzenia supportu. W takim przypadku lepiej wybrać montaż szybki, a więc za pomocą taśmy zakończonej rzepami czy też specjalnego uchwytu.