Masz pytania? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 85 674 93 30

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

0

Reklamacje w sklepie internetowym rowerzysta.pl

Zgłoszenie reklamacyjne prosimy przesyłać korzystając z formularza kontaktowego wybierając typ zapytania Reklamacje.
 

W zgłoszeniu reklamacyjnym zamieść:
- Dane osobowe, 
- Dane kontaktowe,
- Numer zamówienia, 
- Opis reklamacji,
Nasi specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie oraz skontaktują się w  możliwie najkrótszym czasie.

 
Przebieg procesu reklamacyjnego.
1. Kontakt z BOK zgłoszenie reklamacji.
2. Rozpoznanie reklamacji kontakt specjalisty w celu informacjyjnym. 
3. Decyzja rekamacyjna oraz konatkt.

 
Co nie podlega reklamacji? 
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania.
Copyright © 2008-2018 Rowerzysta