Najważniejsze pytania

FAQ

Przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych przez klientów pytań. Odpowiedzi zostały przygotowane przez doradców Rowerzysta.pl.

Jeżeli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, zapraszamy do kontaktu

1. W jaki sposób dostarczane są zamówienia?
Za pomocą firmy kurierskiej DPD, InPost, Ambro Express oraz UPS. Możliwy jest też odbiór osobisty zamówień w punktach stacjonarnych:

ul. Hetmańska 83 Białystok
ul. Wasilkowska 89 Białystok
ul. Sikorskiego 122 Łomża

2. Ile kosztuje wysyłka roweru?
W opcji STANDARDpack wysyłka roweru jest darmowa. W ofercie posiadamy dwie opcje złożenia roweru przed wysyłką. Opcje są dodatkowo płatne:
XLpack - 1zł
SAFETYpack - 179zł 


3. Czy dostarczony rower jest złożony i gotowy do jazdy?
W ofercie posiadamy 3 formy przygotowania roweru do wysyłki: STANDARDpack, XLpack, oraz SAFETYpack różniące się od siebie stopniem złożenia roweru.

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.

4. Ile kosztuje wysyłka akcesoriów?
Kurier DPD:
Dla zamówień powyżej 199 zł
- płatność przelewem 0 zł
- pobranie 5 zł
Dla zamówień poniżej 199 zł
- płatność przelewem 19,99 zł
- pobranie 24,99 zł

InPost:

Dla zamówień powyżej 199 zł
- płatność przelewem 0 zł
Dla zamówień poniżej 199 zł
- płatność przelewem 19,99 zł

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.

5. Czy mogę osobiście odebrać rower?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w naszych salonach stacjonarnych. Rower otrzymasz złożony i wyregulowany- gotowy do jazdy. Usługa montażu jest bezpłatna.

Adresy salonów:
ul. Hetmańska 83 Białystok
ul. Wasilkowska 89 Białystok
ul. Sikorskiego 122 Łomża


6. Jakie są dostępne formy płatności?

Za pobraniem - płatność przy odbiorze

Przelew tradycyjny

Płatność kartą

Szybkie przelew online - PayNow

Płatność ratalna - Santander Consumer Bank

Leasing - PKO Leasing oraz ING Lease

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.

7. Gdzie znajdę porady dotyczące zakupów?

- zadaj pytanie poprzez formularz ''ZAPYTAJ O PRODUKT'' dostępny na każdej karcie produktu.

- wyślij wiadomość poprzez formularz kontaktowy

- skontaktuj się telefonicznie z BOK 85 674 93 30

8. W jakich godzinach mogę skontaktować się z BOK?

Kontakt telefoniczny — od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00.

Inną formą kontaktu jest wypełnienie formularza kontaktowego. Na wysłane w ten sposób zapytanie odpowiemy najszybciej jak to możliwe.



9. Jaki jest czas wysyłki?
Czas wysyłki przedstawiony jest na karcie produktu.

Może się on zmieniać w zależności od dostępności produktu i/lub wybranej opcji pakowania.

10. Jak złożyć zamówienie?

Proces zakupu dokładnie opisany jest pod poniższym linkiem:

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.

11. Co oznaczają statusy zamówienia?

zamówienie przyjęte - zamówienie poprawnie zarejestrowane w naszym systemie

oczekuje na płatność - oznacza nasze oczekiwanie na wpłatę klienta

zamówienie opłacone - wpłata za zamówienie została poprawnie zarejestrowana w naszym systemie

w realizacji - zamówienie zostało zatwierdzone i przekazane do działu wysyłki

rozpoczęcie pakowania - rozpoczęcie procesu pakowania zamówienia

rozpoczęcie kompletacji - Twoje zamówienie jest w trakcie kompletowania

zakończenie kompletacji - Twoje zamówienie zostało poprawnie skompletowane

zakończenie pakowania - Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez przewoźnika

zamówienie wstrzymane - tymczasowe wstrzymanie realizacji zamówienia

zamówienie wysłane - zamówienie zostało odebrane przez przewoźnika i jest w drodze

zamówienie dostarczone - oznacza, że zamówienie zostało pomyślnie dostarczone na wskazany adres

zamówienie anulowane - oznacza, że zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane

12. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować?

Dokonywanie zmian w zamówieniu nie jest możliwe po przekazaniu zamówienia do realizacji (status zamówienia - w realizacji)

Anulowanie zamówienia jest możliwe dopóki zamówienie nie zostanie odebrane przez przewoźnika.

13. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Tak, aby dokonać wymiany towaru, należy dokonać zwrotu towaru. Następnie należy złożyć nowe zamówienie na inny produkt.


14. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, każdy kupujący w sklepie internetowym Rowerzysta.pl ma prawo do zwrotu bez podawania przyczyny.

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuj nas o chęci zwrotu zamówienia. Na odesłanie zamówienia masz kolejne 14 dni.

Dla klientów którzy zakupili Rowerowy Pakiet Korzyści przysługuje wydłużony do 100 dni czas na zwrot zamówienia. W ciągu 100 dni od otrzymania przesyłki poinformuj nas o chęci zwrotu zamówienia. Na odesłanie zamówienia masz 14 dni.

Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.

15. Jakie są dane adresowe do zwrotu roweru?

Rowerzysta.pl

Kolonia Koplany 25B

16-061 Kolonia Koplany

16. Gdzie mogę zgłosić reklamację?

W formularzu kontaktowym wybierając typ zapytania Reklamacje.

17. Jak przebiega proces reklamacyjny?
Kolejność procesu reklamacyjnego:

1. Zgłoszenie reklamacji poprzez formularz kontaktowy

W zgłoszeniu należy podać dane zamówienia i opisać problem, opcjonalnie dodać zdjęcie.

2. Następuje rozpoznanie reklamacji przez pracownika Działu Reklamacji

Na tym etapie możliwy jest kontakt e-mail lub telefoniczny pracownika Działu Reklamacji z klientem w celu doprecyzowania szczegółów.

3. Klient otrzymuje odpowiedź z decyzją reklamacyjną w formie e-mail.

18. Co nie podlega reklamacji?

Uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania. Zużycie części w wyniku normalnej eksploatacji.

0zł