Masz pytania? Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 801 00 95 92 / 85 674 93 30

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

0

Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób dostarczane są zamówienia? 
Towary zamówione w sklepie internetowym rowerzysta.pl wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej DPD w zależności od formy wybranego pakowania.
 
2. Ile kosztuje wysyłka roweru? 
Cena wysyłki roweru uwarunkowana jest od formy pakowania. 
StandardPack wysyłka za 0,-PLN Rower do samodzielnego przygotowania do jazdy.
XLPack wysyłka za 69,-PLN Rower skręcony wyregulowany do transportu posiada odkręcone jedynie pedały oraz kierownicę przekręconą wzdłuż ramy. 
SafetyPack wysyłka za 149,-PLN Rowery wysyłany skręcony, wyregulowany. W 100% gotowy do jazdy.
Kliknij, aby zobaczyć szegóły.
 
3. Ile kosztuje wysyłka akcesoriów? 
Dla zamówień powyżej 199,-PLN
- płatność przelewem 0,-PLN
- pobranie 5,-PLN
Dla zamówień poniżej 199,-PLN
- płatność przelewem 9,-PLN
- pobranie 14,-PLN
 
4. Czy mogę odebrać osobiście odebrać rower?
Tak, odbiór osobisty roweru jest możliwy po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. 
Rower jest złożony i wyregulowany, w 100% przygotowany do jazdy. 
Odbiór osobisty jest darmowy. 
Adres odbioru osobistego to: ul. Bitwy Białostockiej 9, 15-102 Białystok
 
5. Jakie są dostępne formy płatności? 
W ofercie posiadamy 5 form płatności:
-Płatność za pobraniem +10,-PLN do zamówienia
-Płatność pzelewem tradycyjnym 
-Płatność szybkim przelewem
-Płatność ratalna realizowana za pośrednictwem Santander Consumer Bank
-Leasing realizowany za pośrednictwem PKO BP Leasing 
Kliknij, aby zobaczyć szczegóły.
 
6. Co to jest Bezpieczny Rower- pakiet startowy? 
Jest to dodatkowa usługa polegająca na dodaniu roweru do bazy fimry MySafety, jeżeli rower zostanie skradziony lub zagubiony firma MySafety poszukuje rower monitorując internet. 
 
7. Gdzie odszukam porady dotyczącej zakupów? 
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości możesz zadać pytanie poprzez formularz "ZAPYTAJ O PRODUKT"  dostępny w każdej karcie produktu.
Innym sposobem na zadanie pytanie jest skierowanie go na główny adres sklepu - sklep@rowerzysta.pl lub kontakt telefoniczny z BOK 85 674 93 30
 
8.  W jakich godzinach mogę skontaktować się z BOK? 
Kontakt telefoniczny z BOK jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 16.00 oraz soboty  od 10.00 do 14.00
Inną formą kontaktu jest wypełnienie formularza kontowego.
 
9.  Jaki jest czas wysyłki?
W momencie gdy zamówienie zostanie potwierdzne,  zobowiazujemy sie do jego realizacji w ciagu 3 dni roboczych od chwili gdy przesyłka uzyska status oplaconej. Z reguły czas ten nie przekracza 24h. Dłuższy czas realizacji dotyczy tylko produktów, które znajdują się centralnych magazynach dystrybutorów - w tym przypadku może on wynieść około 5 dni roboczych.
 
10. Jak złożyć zamówienie? 
Zamówienie możesz złożyć na dwa sposoby: 
- W sklepie internetowym rowerzysta.pl (otrzymasz wszystkie powiadomienia) 
- Za pomocą kontaku telefonicznego z BOK 856749330
 
11. Co oznaczają statusy zamówienia?
- Wysyłka w 24h Rower dostępny na naszym magazynie, wysyłka nie powinna przekraczać 24h
- Zapytaj o dostępność  Rower dostępny w minimalnej ilość w naszym magazynie lub u naszych dostawców. Zamówienie przy tym statusie będzie miało status po potwierdzeniu.
- Zamówienie po potwierdzeniu  Oznacza to że obsługa sklepu musi sprawdzić dostępność wybranego przez Ciebie produktu. W przypadku braku na stanie zaproponujemy ciekawą alternatywę.
- Oczekuje Status przed przekazaniem do realizacji, najczęściej w oczekiwaniu na wpłatę.
- Zamówienie potwierdzone  Zamówienie w najbliższym czasie zostanie przekazane do realizacji.
- W realizacji  Zamówienie zostało przekazane z magazynu głównego do realizacji działu wysyłek.
- Wysłane Zamówienie zostało wysłane
 
12. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu lub je anulować? 
Dokonywanie zmian w zamówieniu jest możliwe do momentu wystawienia dowodu zakupu. 
W momencie wysyłki roweru nie ma możliwości dokonania zmian w zamówieniu oraz jego anulowania.
 
13. Czy mogę wymienić zakupiony towar? 
Aby dokonać wymiany towaru należy dokonać zwrotu towaru następnie złożyć nowe zamówienie na inny produkt.
 
14. Czy mogę zwrócić zamówiony tower? 
Każdy kupujący w sklepie interetowym rowerzysta.pl ma prawo do zwrotu bez podawani przyczyny przez 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 
 
15. Jakie są dane do zwrotu roweru? 
Rowerzysta.pl Biuro Obsługi Reklamacji
OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
ul. Bitwy Białostockiej 9
15-102 Białystok
 
16. Gdzie mogę zgłosić reklamację? 
Zgłoszenie reklamacyjne prosimy przesyłać korzystając z formularza kontaktowego wybierając typ zapytania Reklamacje.
 
17. Jak przebiega proces reklamacyjny?
1. Kontakt z BOK zgłoszenie reklamacji.
2. Rozpoznanie reklamacji kontakt specjalisty w celu informacjyjnym. 
3. Decyzja rekamacyjna oraz kontakt.
 
18. Co nie podlega reklamacji? 
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania.
Copyright © 2008-2018 Rowerzysta